panxa molt inflada.

¿Qué terapias alternativas has probado para tratar el Intestino Irritable? Acupuntura, homeopatía, reflexología, hidroterapia de colon...
Responder
patpat
Usuario Nuevo
Mensajes: 1
Registrado: Mié May 09, 2012 10:11 pm

#1

Mensaje por patpat »

hola des de fa uns 4 anys que pateixo alguns d'aquests símptomes: restrenyiment, dolor abdominal i sobretot la panxa molt inflada. mhan fet la colonoscòpia el transit intestinal, gluten i res. he provat tot tipus de medicina, i tampoc, Vosaltres que també ho patiu, teniu la panxa molt inflada?????sembla que estigui embarrassada!
Ther
Usuario Veterano
Mensajes: 5812
Registrado: Mié Jun 11, 2008 10:47 am
Ubicación: CAT

#2

Mensaje por Ther »

tens gasos, es normal. Menja tranquilament, sense distraccions en entorn agradable si pot ser sense moltes distraccions. No menjis moltes coses flatulentes als apats i no beiguis molta aigua durant. Jo ara bec una mica mentres menjo pero quan en passaba aixo intentava fer-ho nomes abans del apat durant mai.
Lolaila
Usuario Nuevo
Mensajes: 4
Registrado: Mié Abr 18, 2012 9:34 pm

#3

Mensaje por Lolaila »

Hola Patpat!

Resposta en català

Com va tot? Segueixes igual, amb els mateixos símptomes? Jo fa un any que arrossego símptomes semblants als teus. Primer vaig començar amb diarrees, després va venir la inflor de la panxa, una inflor que és visible tot el dia i que augmenta especialment després dels àpats. He probat a menjar tranquil·la i amb calma, mastegant bé, bebent aigua després de menjar, evitant els aliments flatulents i res de res, segueixo igual d'inflada.
Podria dir que ho estic provant tot. Vull trobar una solució o, si més no, la causa del problema per poder atacar-hi de front però sembla que cap metge ha trobat el que tinc. He fet el tractament per l'Helicobacter, he fet mig any de dieta estricta per la Candida i he estat més de mig any sense probar fruites i xocolata, perquè en el test de l'hidrogen em va donar positiu en intolerància a la fructosa. Tots aquests tractaments i dietes estrictes i cap millora, cap resultat. Entendreu que a vegades em desanimi. No obstant, segueixo buscant l'arrel del problema. Ara estic prenent uns probiotics amb enzimes digestives d'un herbolari, amb l'esperança que em millori.
Si us plau, si algú té una solució al problema, li estaria molt agraïda. Lo nostre no és cap càncer ni res greu, però és molt molest i, a mi, personalment, m'ha afectat a l'autoestima i a la meva energia vital.
Sento no poderte donar una solució. Molts ànims!

Respuesta en castellano

Cómo va todo? Sigues igual, con los mismos síntomas? Yo hace un año que arrastro síntomas parecidos a los tuyos. Primero empecé con diarreas, después vino la hinchazón de barriga, una hinchazón que es visible todo el día y que aumenta especialmente después de las comidas. He probado a comer tranquila y con calma, masticando bien, bebiendo agua después de comer, evitando los alimentos flatulentos y nada de nada, sigo igual de hinchada.
Podría decir que lo estoy probando todo. Quiero encontrar una solución o, cuando menos, la causa del problema para poder atacarla de frente pero parece que ningún médico ha encontrado lo que tengo. He hecho el tratamiento para el Helicobacter, he hecho medio año de dieta estricta para la Candida y he estado más de medio año sin probar frutas y chocolate, porque en el test del hidrógeno me dio positivo en intolerancia a la fructosa. Todos estos tratamientos y dietas estrictas y ninguna mejora, ningún resultado. Entenderéis que a veces me desanime. Sin embargo, sigo buscando la raíz del problema. Ahora estoy tomando unos probióticos con enzimas digestivas de un herbolario, con la esperanza de que me mejore.
Por favor, si alguien tiene una solución al problema, le estaría muy agradecida. Lo nuestro no es ninguna cáncer ni nada grave, pero es muy molesto y, a mí, personalmente, me ha afectado a la autoestima ya mi energía vital.
Siento no poder darte una solución.Muchos ánimos!
Avatar de Usuario
Spycat
Usuario Veterano
Mensajes: 1444
Registrado: Vie Ene 02, 2009 3:53 am
Ubicación: Barcelona

#4

Mensaje por Spycat »

Hola patpat, si pateixes de restrenyiment és normal que generis gasos i tinguis la panxa inflada. També hi ha alguns aliments que produeïxen més gasos; o bé les intoleràncies alimentàries com ara intolerància a la lactosa, fructosa, etc. Pots tenir gasos per sobrecreixement bacterià, i això pot ser degut a un desequilibri a la flora intestinal; o si et falten enzimes i no fas bé la digestió, generes gasos. Pel que jo sé, és un tema que encara no s'ha investigat gaire, però en alguns casos hi ha metges que recepten antibiòtics específics per als intestins per veure si disminuexen els símptomes. Tot i així, s'han de fer proves específiques. No sé si t'han fet cultius.
Segurament hi ha proves que encara no t'has fet. Mira't l'apartat de SII per a principiants, allà trobaràs una guia de les proves que es fan per descartar. I sobretot, cal trobar un bon metge.
Salutacions!

-----------------------------

Hola patpat, si sufres de estreñimiento es normal que generes gases y tengas la barriga hinchada. También hay algunos alimentos que producen más gases; o bien las intolerancias alimentarias, como por ejemplo la intolerancia a la lactosa, fructosa, etc. Puedes tener gases por sobrecrecimiento bacteriano, y esto puede ser debido a un desequilibrio en la flora intestinal.O si te faltan enzimas y no haces bien la digestión, generas gases. Por lo que yo sé, es un tema que todavía no se ha estudiado demasiado, pero en algunos casos hay médicos que recetan antibióticos específicos para los intestinos, para ver si disminuyen los síntomas. Aun así, hay que hacer pruebas específicas. No sé si te han hecho cultivos.
Seguramente hay pruebas que aún no te has hecho. Échale un vistazo al apartado de SII para principiantes, allí encontrarás una guía de las pruebas que se hacen para descartar. Y sobre todo, es esencial dar con un buen médico.
Saludos!
Ther
Usuario Veterano
Mensajes: 5812
Registrado: Mié Jun 11, 2008 10:47 am
Ubicación: CAT

#5

Mensaje por Ther »

ei patpat, yo tambien tengo gases y el otro dia estuve en un acupuntor, segunda sesion a la que voy, y me ha mandado carbon vegetal. Aun no lo he probado porqeu no tenian en la herbo y bueno esta semana ya si lo traeran encima me han dicho que vale rollo aprox 3 euros pero es super bueno y uno de soria o algo asi creo los otros se ves que son tope caros pero ese está muy bien y al acupuntor le gusta. Asi que por probarrr
Responder